•Feel it

hej :)
Idag har man jobbat , som vanligt .. slutade ganska tidigt i dag så nu har man hunnit tränat hemma och plockat lite och klockan är inte ens 9. Riktigt skönt :) så nu blir det duscha sen sova! Börjar tidigt i morgon med så klockan ringer halv 6 och det gillar jag verkligen jätte mycket! :)

har annars gått bra idag, har inte suttit i telefon så mycket idag, har fått göra adminuppgifter hela dagen ist:) så himla skönt! :) härligt att få en sån dag i bland med!

när jag satt och vänta på bussen i kga förut så kom det in några bilar med släp hästvagnssläp(stavning) trodde bara dom skulle stå där och fika men dom släpper ut 5 hästar, var inte rastlös tills bussen kom iallafall ;) kul och se, inte varje dag man ser 5 st hästar vandra runt utan för okq8 inte :) hehe

i morgon är det torsdag sen fredag och sen äntligen helg, MEN jag jobbar så ingen helg för mig inte.. men blir allt säkert att hitta på något iallafall! Grilla om vädret blir bra :) får la se!

dags att krypa ner till sängs, skulle gärna vilja ha lite filmtips?? :)

Take care♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0