Dagen har varit bra, varit med jennie och haft det trevligt :) Blev några inköp idag. En ny foundation och hårfärg!
Efter varit i stan så blev det hem till kära ölme där dom hade köpt hem pizza,mums! resten av kvällen har jag pysslat med lite av varje. Har fixat min hårförlängning,så nu kan den börja användas igen :) Har även kört ett träningspass hemma idag igen :) känner mig så duktig! fast dock är jag helt slut nu.. Så funderar på att krypa ner i min mysiga säng och hämta upp lite te och sätta på någon bra film!
Morgondagen kommer bli rolig också, mamma ska ha 40års kalas hemma. Så jag ska hjälpa henne lite med att servera,duka och lite annat! Kul kul , hoppas på en lyckad kväll imorgon!

take care ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0