Helgen har varit riktigt rolig, fredags var det Valborg:) blev till att sitta hemma hos Victoria och dricka lite och umgås :) Blev även utgång en sväng på mastis :) så fredagen var riktigt kul :)
Lördagen låg man rätt avdäckad hela dagen hemma hos vickey,vi käkade pizza och låg bara i sängen i princip hela dagen :) Gick till Erika senare på kvällen :) Vi kollade på film,drack lite vin och skrattade! hade riktigt mysigt..
Idag blev det till att gå upp tidigt ,sitta ute i solen och steka sen blev det in till stan och träffa Erika :) Vi tog oss en lång promenad i skogen på ca 2 timmar. var kanske lite längre än 2 timmar men .. Det var riktigt skönt må jag säga :)
Sen efter promenaden blev det ta sig en kopp kaffe hemma hos Erika ,även sitta och glo på tv en stund tills jag skulle gå till station och ta bussen hem :)
träffade även Ivana på bussen hem ,var trevligt att sitta och prata med henne en stund innan man skulle kliva av bussen :)
I morgon börjar jag på transcom också, 8.00-17-00 .. tjoho, så i morgon ringer klockan halv 6. Måste ta kvart i 7 bussen till karlskoga ! så jag ska alldeles strax sova :)

bilder från helgen kanske jag lägger in i morgon om jag orkar :)
take care♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0