då var andra dagen på trancom över, känns skönt för nu börjar man komma igång riktigt bra på utbildningen :) fattar mycket mer idag än vad jag gjorde i går på alla genomgångar :) Så det känns gött! I morgon bär det iväg igen,så klockan ringer vid kvart i 6 :) Och i morgon blir det samma sak som idag, sitta vid en dator hela dagen och försöka sig på deras system som dom jobbar med :)
Så ska alldeles strax lägga mig och sova ,man blir helt slut efter att gå upp så himla tidigt :) Längtar verkligen tills man får lägga huvudet på kudden :)
Det är redan onsdag i morgon,veckan går ju fort:D så snart är det helg igen!

nej nu ska jag allt ta och lägga mig i sängen och försöka sova :)
take care♥

Kommentarer
erika skrev:

gud vad skönt :D vad fort det går ändå! Snart en hel vecka :D duktig du är pluttan :)

2010-05-04 kl 22:37:18
veronica skrev:

Ja det känns as skönt :D

det går riktigt fort faktiskt,trodde inte den här veckan skulle gå alls fort när man går upp så tidigt :)

taack! =D♥

2010-05-04 kl 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0