tja tja!
Helgen har varit bra, fest hela helgen lång :) Så idag mår man verkligen som man förtjänar :)

Fredags jobbade jag först,så direkt efter jobbet blev det hem och göra sig klar inför kvällen :) Åkte in till stan vid 7 så kom Ivana och mötte upp mig så drog vi vidare till hennes kompis Kalle.. Där var det riktigt skoj dans och trevligt sällskap! Drog även ner mot stan senare på kvällen:) Åkte karuseller efter att Ivana tjatat på mig .. hatar åka karuseller när man har druckit. Tur att man inte blev illa mående  i alla fall :)
På natten kom även min älskade Mamma och hämta mig,så snäll är hon<3
Lördagen mådde man som man förtjänade , men man kom igång efter ett tag i alla fall :)
Jenny plockade upp mig runt 7 sen så bar det iväg in till stan igen :) Blev öltältet plus att vi även idag åkte karuseller :) men det var kul!
så helgen har varit bra! Idag har bara varit en seg dag, lågit ute och solar från 11 till 4 så har bränt upp hela ryggen! Duktigt virre! så nu kommer jag knappt kunna sova i natt .. men när brännan har gått över har man en härligt brun rygg i alla fall så man får tänka på det i stället ;)

kameran har används flitigt i helgen också så blir kommer in på facebook till veckan om jag orkar och har tid :)
men nu ska jag fixa klart inför morgon dagens jobb,skönt att börja 12 och sluta halv 7 :)

take care♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0