in the city

Hejsan, nu har jag lille veronica hemma hos mig. och vi har kikat på film och det gör vi även nu. Vi har helt enkelt en trevlig kväll dricker ett varsitt glas vin och skrattar som bara den. Tyvärr är det ingen som förstår våra så perfekta skämt! Det är nästan så att man måste lyssna på gyllene tider - när vi två blir en. Det blir vi när vi drar igång vårat skrattmaraton. Gud så vi har skrattat och haft det roligt. Det är en jävla tur att jag har min lille virre, vad skulle jag göra utan henne? Nej vi borde fortsätta våran trevliga kväll med alla våra härliga skratt. Ville bara skriva av mig lite om min underbara vän! Min bästa och närmsta vän!

Love you my darling Veronica :)

Puss Erika

We have a good time of our lifes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0