• jag sitter vid fönstret i mitt rum och blickar ut över stadens alla ljus

just nu sitter jag i soffan och är riktigt slut.. idag har det varit en bra dag,som vanligt :) Transcom först från 8.00-16.30 sen blev det att vara kvar i stan och träffa Erika:) så har vi suttit och pratat,ringde även UNIFLEX förut! Så Erika ska på arbetsintervju i morgon(tack vare mig):D Så lycka till pluttan, kommer gå skit bra! :)
I kväll har jag inte gjort så mycket, tagit mig en skön varm dusch sen kollat lite på tv och även käkat lite kvällsmat :)
ska alldeles strax kolla igenom alla anteckningar inför testet i morgon, börjar bli lite små nervös över det där testet:P men hoppas det går  i alla fall! :D
huhu,mina ögon svider som tusan just nu! är så himla trött! skönt med en lång sovmorgon på lördag,längtar.. Då ringer inte väckar klockan kl 5.40 gööööttt det!
nej nu ska jag inte sitta fram för datorn och häcka mera, måste läsa på anteckningarna nu!
take care♥


Kommentarer
erika skrev:

uhuu :D dudududu, glöm inte bort att vi ska leka idag ;>

2010-05-07 kl 06:49:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0