•måndag!

då var första dagen på en ny arbetsvecka slut. har varit en bra dag,dock lite segt men det är ju ändå måndag. dom brukar ju oftast vara lite sega :) har inte hunnit med så mycket annat än jobb mellan 8.00-16.30 idag än sålänge i alla fall :) ska göra mig kyckling och pasta nu sen ska jag duscha och glo film :)
I morgon får man sällskap på bussen också,utav Erika :) Hon ska till transcom på kandidatdag/intagnings dag :) så i morgon håller jag tummarna för dig snuttan! hoppas du får börja så snart som möjligt,så jobbar vi på samma jobb sen ;)
Nej nu ska jag börja laga mat! skriver kanske mer senare om jag har lust!

take care♥

Kommentarer
erika skrev:

tack snuttan! det hoppas jag med :) <3

2010-05-11 kl 05:15:42
Veronica skrev:

och du har du jobb! Fy fan vad vi är bra :D:D<3<3

2010-05-11 kl 19:21:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0