•Onsdag!

lite dålig uppdatering dom senaste dagarna tyvärr .. Men har inte haft tid eller ork att skriva! men idag så orkar jag alltid uppdatera lite.
Måndags blev det jobb som vanligt,och då började Erika också så man fick sällskap på bussen! Härligt det..
Tisdags blev det också jobb , och efter jobbet blev det en sväng på loppis och stan med trevliga arbetskamraterna Sara & Birgitta :)
Idag så har jag jobbat, efter jobbet idag så blev det åka till charlies med Mamma & min lilla syster =) as gott var det! och nu är man hemma och tar det lugnt,ska plugga lite inför provet på fredag och även träna sen soooooova! Längtar efter att få lägga huvudet på kudden och slå på en film sen sova! ska bli så skönt :)
veckan har gått riktigt fort, fast det känns det som om att den gör jämt nu för tiden :) Torsdag redan i morgon,sen fredag och helg!
I helgen blir det crusing kommer bli skoj hoppas jag =)
Nej nu ska jag allt ta och slita mig i från datorn och plugga och träna !

take care♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0