•Tisdag!

tjolahopp!
idag är jag på kalas bra humör,det är fint väder,klarade slut testet idag och ERIKA fick jobb :D dagen kan ju inte bli bättre :)
Började som vanligt klockan 8 i morse och idag fick jag ju även sällskap på bussen vid 7 :) skönt att slippa åka själv och nästa vecka på måndag slipper jag åka själv på morgon :D!! Och ett stort plus till dom go arbetskamraterna man är med! Det gör dagen kanon!
Nu har man nyss käkat och nu blir det ta en kopp kaffe och någon kaka kanske :))
sen blir det duschen och fiiiilm och även ett glas vin bara för att dagen har varit så bra idag :D

take care♥


Kommentarer
Erika skrev:

åh tack gumman :$ vi kommer ha trevliga mornar framöver :) vi är så bra du och jag :) hihi :) åh ge mig mina bruna fina hy tillbaka :G <3

2010-05-11 kl 19:39:29
veronica skrev:

Hihiihi :)))).. Jaa det kommer vi verkligen,fast jag vill sova någon gång på bussen i alla fall :$ Ja! VI ÄR BRA!! <3

2010-05-11 kl 20:34:23
Erika skrev:

Haha du och ditt sovande :P <3

2010-05-12 kl 10:17:32
veronica skrev:

jaa men det är ju skönt att sova innan jobbet :) idag sov jag hela vägen ;)

<3

2010-05-12 kl 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0