Hej hopp..
en sjuk tjej som tänkte uppdatera lite. men har ju inte den blekaste aning om vad jag ska ta och skriva :)
hittade en ny marabou som kommer ut v42 i butikerna, marabou vit vinter,give me!


Annars då så jobbar jag som vanligt varje dag, förutom idag då som man va ledig men ligger hemma i feber... Har bokat tatueringstid den 22e okt så då jäklar blir det att gadda sig ;p
Gruppfest med jobbet den 23e okt kommer blir sjukt roligt :)


men nu ska jag ta och försöka vila lite mer,kanske skriver något senare !

Ciao
take care

Kommentarer
Emelie skrev:

Jag har smakat den :) Fick den på posten :D

2010-10-05 kl 20:16:18
Alicia skrev:

OH fyfan va gött! älskar vit chocklad! Ska söka efter den dag och natt tills jag finner den.

2010-10-25 kl 14:28:53
http://svintot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0