•lördag & ledig

äntligen helg, efterlängtade ledighet :) Idag har jag verkligen inte gjort någonting vettigt. Så himla skönt att slippa tänka på något nu när man väl är ledig. Sofia sov här i natt så igår blev det film för hela bunten, myspys. somnade som en stock redan vid halv 12 igår helt sjukt vad trött och sliten man kan va efter en hel veckas jobb :) Men men , som sagt idag så har jag inte gjort något. Har varit hemma med familjen och så va även Jenny här en sväng och prata massa skit :) Mycket trevligt!
Va även busig och beställde mig en iphone 4 :$ så den kommer till mig om några veckor,tjohoo!
Ikväll händer det ingenting vettigt,skönt att bara vara hemma och mysa ner sig i sängen med film! Mamma lagade även as god thaimat förut,så satans god. Så nu är man proppmätt för några dagar framöver känns det som :)

Imorgon är det söndag och jag har lite planer på att plocka iordning på mina kläder på rummet och även träna badminton en sväng :)

men nu ska jag gosa ner mig under täcket och kolla film! :)
http://www.youtube.com/watch?v=71PrWLvO7Z8

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0