•Lördag

Lördag igen och man har varit ledig hela dagen.
Har inte haft varken lust eller tid att blogga dom senaste dagarna. Men nu så har erika bett mig att jag ska bli lite aktiv igen så ska iallafall försöka :)
Igår sprack mitt löfte för denna månad. Nykter skulle jag vara hela månaden ut.. Men det gick ikke,utgång och festligheter blev det igår. Trevlig kväll vart det:)
Idag har man varit ledig. Underbart väder,träffat erika & ledighet är en sjukt bra kombination!
Kom hem från henne för ett tag sen.Skönt med en kvälls promenad fast att det är riktigt kallt ute.
Resterande tid ikväll blir att njuta av ledighet.Mjukis på,tända ljus och film! lite kvalitéts tid med sig själv är aldrig fel.
Imorgon är det jobb som står på schemat,den ni! Jobbar varje helg hela februari ut ;) Duktig tjej måste jag väl säga om mig själv!
Så klockan ringer tidigt i morgon och jag ska för en gångs skull njuta av att jobba en söndag! Pengarna på kontot i mars kommer sitta riktigt fint!

Börjar tagga inför london resan! Inte så jätte lång tid kvar. Kommer bli galet skönt att komma bort en stund och få göra något annat än att tänka på jobb jobb jobb.. Shopping & annat kul står på schemat!;)
Men jag vill stanna där längre.. Blir så kort tid,finns ju hur mycket som helst att göra.. London eller Göteborg kommer bli min framtida stad att leva i!! Kristinehamn ska man bort i från så fort som möjligt. Helst nu!
Men jaja,london senare i sommar & hösten kommer det iallafall bli. Jobb där skulle ju inte vara helt fel må jag säga! Bartender,städare eller servetris ..Ja varför inte liksom. Ung och galen,leva livet fullt ut.YEY!!

Till veckan då,jobba jobba jooooobbaaa!! om jag gillert ;) Ledig en dag sen inte ledig förrens onsdag veckan efter.För jäkla underbart(lite ironi?) Men pengar & underbara arbetskamrater gör jobbet till det bra!Trivs riktigt bra och det är ju ett helt okej jobb iallafall:)
Planer annars då? Inga planer för denna vecka som kommer. så blir väl som vanligt något spontat och trevligt!

men då över till något annat! Onsdagen som var i veckan gjorde jag något riktigt klantigt!
Jag & Madde var och solade direkt efter jobbet(börjar ge resultat nu ;) ) .. Det va riktigt skönt!
Tog bussen hem som gick vid 20 i 10. Trött och sliten ville bara hem och lägga mig. När jag väl var framme i kristinehamn hittar jag varken plånbok eller nyckeln. HELVETE,kom på mig själv att jag hade lagt ur den ur väskan på solariumet. Fort som fan fick jag ringa madde och dom hade redan stängt där vi solade. Så söta madde kom till kristinehamn och hämta mig så att jag hade sovplats och nära till solariumet på morgonen.
Tog oss en lång promenad vid 9 på morgon dit för att se om min kära plånbok låg kvar vilket den fan inte gjorde. Snöstorm och humöret var sämst. Slutat snusa och plånbok borta är INTE okej!!
Tackar & bockar till den vänliga människan som lämnat in den till polisen i kga som ringde mig senare under förmiddan! Det gjorde min torsdag till en toppen dag!

Nu jävlar erika hoppas jag att du är nöjd över mitt långa inlägg ;)

ska inta sängen och kolla på kanal5 play,Sofias änglar blir mitt tidsfördriv tills jag somnar!

CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0