Jag börjar bli så sjukt sugen på USA i januari! Vill bort nu nu nu nu.. Skulle vara så himla skönt!
Men vad ska man hinna med under ett år då i sverige? Jag vill iväg och åka skidor,någon som är sugen på och hänga med?
Utomlands vill jag hinna med i sommar, Metaltown.Galna festivaler! BORT från krisitnehamn,sååååååååå trött på skiten!
London blir det iallafall,shopping & umgås med shysst folk! Primark,vad skulle man göra om man inte varit där minst en gång per år ;)
Norge jobb? Körkort? Ja det finns ju hur mycket som helst man ska hinna med .. Jag vill flytta , Göteborg är min framtida stad om någon!

nu jäklar kollar jag på resor utomlands, hitta en billig i två veckor till alanya .. Lite smått sugen på att boka och dra iväg i slutet av juni.. Om det finns någon som är sugen på att hänga med så skriv om intresset finns!!

CIAO

Kommentarer
Anonym skrev:

akta dej för sommarturkarna. dom är sjukt sugna på små sväänska flikka ...

2011-01-18 kl 23:23:55
S skrev:

Vi ska ju till oslo. vi får ta oss i kragen nu

2011-01-19 kl 10:33:16
Veronica skrev:

Ja det MÅSTE vi ta och göra snarast!

2011-01-19 kl 11:11:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0