Erika Lindberg, bästa tjejen i alla lägen.
Vi har gjort mycket roligt tillsammans ända sen vi lärde känna varandra. Började på konfermations resan till polen när du gav mig smeknamnet dumle tack vare min fina väska. Haha, många minnen har vi tillsammans och många fler ska det bli!
Finns alltid där för mig,alltid gett mig stöd när allting varit kasst. Snarare vi har dragit upp varandra och hjälpt varandra med allt! & snart ska du bli Mamma,hallå vad fort tiden går!
Du är bra vän & jag tycker om dig mycket!
Love You♥


Jenny Edqvist, my love.
Inte har vi kännt varandra i all evighet men det känns som så.Om man vill ha en axel att gråta emot eller bara prata massa skit så finns du alltid vilken tid på dygnet.Glad tjej som oftast aldrig visar sina arga sidor(förutom när du ska dricka sprit ihop med mig).. Mycket roligt har vi hunnit med på kort tid.Första krogen rundan jag drog med dig på,Arena i Karlstad. Ingen kan göra succé som du och jag hjärtat!
Massa minnen,mera ska det bli!♥

Jag älskar dig!


Sofia Johansson,my special edition!
Goa sofia,vi har kommit varandra närmre det senaste året.Gillar dig starkt!
Speciell tjej som har en stor plats i mitt hjärta. Vi har hunnit med massvis med crazy stuff under årets gång.Många skratt & filmkvällar även spontana utekvällar på mastis som alltid blivit fruktansvärt roliga i ditt sällskap!
Me like you a lot!!♥


Magnus Rommel,Drumkingen & en av dom bästa!
Ja vart ska man börja,första kärleken & även min bästa vän!
Vad har vi inte gjort tillsammans,minns allt som igår. Vi känner varandra innan till som utan till.Finns för varandra 24 timmar om dygnet.Kan prata om allt med dig!
Glad över att vi är så bra vänner som vi är idag även fast vi haft det grymt svårt i vissa lägen.

A big ♥ to you!


Tobbe & Marcus, stjärnorna på jobbet.
En nallebjörn och en sportfåne. Två av dom bästa arbetskamraterna på jobbet som livar upp stämningen till max.
Man kan inte varit en hel dag på jobbet utan att någon av dom får en att skratta,glad över att det!
Är man på dåligt humör så går man från jobbet med ett leende.
Festa med dessa två då kan man inte ha tråkigt kan jag lova.
stått ut med mina humörsvängningar,nikotionfria dagar,deppdagar eller bara allmänt övertrötta dagar.
Ni är bäst!
Lots of hugs:)

Kärlek till mina underbara vänner, Love you all♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0