•Fredag

Äntligen HELG gott folk! blev att jobba övertid idag så precis klivit innanför dörren. Blir samma på måndag också. Nu blir det äta något,väldigt hungrig just nu måste jag säga.
Ikväll blir det plocka i ordning hemma sen sova tidigt för att tagga för en hel dag med matcher i karlskoga imorgon=) Är sjukt taggad nu faktiskt,varit nervörs hela dagen men va fan. Vinst ska det bli ;)

Tycker nästan synd om mina kära arbetskamrater som får stå ut med mig när jag har varit nikotin fri en hel dag.. Haha,fattar inte hur dom står ut med mina kära humörsvängningar;) Men dom kanske skulle ta och PEPPA mig till att sluta kanske?
Är man beroende så är man!

NU- MAT
SEN-PLOCKA
KVÄLL-FILM,SOVA!

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0