Godnatt sötnosar♥

jag gillar torsdagar bara för att då är det bara 1 dag kvar till helg som då innebär att man är ledig.
Imorgon är det dagpass som man ska jobba och jag är ganska otaggad för att gå upp halv 6.Men har bestämt mig att jag ska vakna och vara pigg så ska försöka sova redan nu!
Direkt efter jobbet imorgon blir det hem och städa och eventuellt tvätta.Sen får vi se vad kvällen bjuder på..
Taggar inför match på lördag i karlskoga & natuligtvis hoppas man på vinst!! Lördagkvällen blir att stanna kvar i karlskoga och för ovanlighetens skull blir det fest. Fest hemma hos Tobbe med arbetskamrater. Kommer bli en kanon bra lördag.Söndag blir det eventuellt match igen fast i kristinehamn om man mår bra! Känner på mig att jag kommer vara en aning sliten på söndag men får hoppas på en fräsch och pigg veronica!
på tal om ingenting så saknar jag min lilla syster väldigt mycket. Dags att ha myskväll hemma hos mig snart med min lilla prinsessa. Hon kan vara den mest jobbigaste ungen i världen,men nu har jag inte träffa lill-tjejen på evigheter känns det som!

nu blir det sova!
CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0