•Måndag

Ny vecka & denna vecka ska det jobbas 7 dagar.. 1 vecka kvar tills nästa ledighet.
Slutade kl 2 idag vilket var riktigt skönt,rätt så sliten efter helgen. Så gå upp klockan halv 6 var ett helvete. Men upp kom jag och jobbade gjorde man också.
Efter jobbet blev det att ta bussen hem. Städa diska och jag skulle tvätta. Men det gick ju fan inte.. Grannen hade okuperat tvättstugan!
Så i morgon när jag har sovmorgon egentligen ska jag upp halv 7 och tvätta! Fyyy fan..
Idag har man varit duktig och betalat alla räkningar.Alltid ute i sista minuten med det men skönt att nu är allt betalat:)

Råkade beställa hem lite kläder i från HM som kommer till mig nästa vecka :) hihi
Blev en ny vår jacka och lite annat smått :)
Imorgon blir det att jobba till 19.00 sen vette tusan vad jag ska göra. Hem och bara ta det lugnt eller sola det märks väl :)

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0