•Söndag

Gårdagen var mycket trevlig. Fest hemma hos mig med massa trevligt folk!
Blev utgång på mastis & vägen ner dit i går var hemsk. Klackskor,snö & en aning dragen.Julia fick bli mitt stöd hela vägen ner till mastis,fram kom vi iallafall!
Riktigt roligt på mastis,var ett tag sen man var ute där.Dock lite folk men kul var det iallafall!:)

Idag har jag haft jenny & marcus här hela dagen. Fetat oss i kebab och bara degat i sängen! Och ett antal skratt.
Gillar söndagar,då får man faktiskt vara slapp!;)

Städat i ordning så nu ser lägenheten någorlunda fräsch ut,men fortfarande lite som ser grisigt ut! Men resten fixar jag innan jobbet imorgon. Börjar 2-20.00 riktigt skön tid.Men sen börjar man 7.45 på tisdagen vilket kommer vara riktigt segt. Inte jobbat tidigt på några veckor så ska bli intressant och se om man orkar upp ur sängen kl 6..

Nej nu blir det film, the bounty hunter står på kvällens filmschema ;p

CIAO


mingel bild från mastis. Julia,Hampus & jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0