•Söndag

Söndag igen.
Gårdagen spenderades i Karlskoga,var upp redan klockan 7 och va i karlskoga runt halv 9. Matcher blev det att spela hela dagen fram till 3 då allting för min del var klart. Tvåa i damdubbel;).
Blev sedan att röra sig mot tobbe för lite festligheter! Lyckad kväll med folket från jobbet :)

Idag mår jag kalas bra,blev ganska så lugnt igår. Men min kropp är död,ont överallt.. Så massage är jag tacksam över att få.
Annars idag har man inte gjort så mycket,tagit det mest lugnt. Försökt att stretcha bort träningsvärken men ingenting funkar.Så idag är det lite synd om mig!
Kvällen blir att spendera på soffan , ner myst med täcke & te, film & tända ljus. Om jag gillert,galet skön söndag!

around you I feel happy
..



CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0