•Torsdag

Då är man lång ledig ännu en gång på kort tid. Såååå fruktansvärt skönt!
Gårdagen med middag var mycket trevlig,kvällspromenad och sightseeing i karlskoga.. Mycket intressant,aldrig förstått att det är så stort, kanske ska flytta? hmmm.. haha
I dag vart det jobb,sjukt seg dag.. Ringt på som bara den & mot slutet var galet SEGT! fy fan.. & väl i kristinehamn så håller jag på och slå ihjäl mig .. Jävla snö,undrar när kristinehamns kommun ska börja ploga ordentligt!
Innan snön har försvunnit kommer har jag säkert hunnit slita mig ett antal gånger...

Kvällen har jag diskat,ätit lite mat,plockat & kollat in Sofias nya lya! Grymt mysig etta,nästan grannar fast ändå inte.. Blev & kolla lite på sagan om ringen .. Riktigt länge sen man såg,men jag blev för trött så orkade inte kolla klart hela men det får bli någon dag snarast. Så nu är jag hemma och är allmänt trött och sliten. Ska alldeles strax inta sängen och en kopp te + film..

Imorgon kommer Jenny & Marcus hit,så middag,skit snack & mys blir det som fredagsmys! I like.

CIAO






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0