Mitt hjärta blöder

Som vanligt dålig uppdatering av mig, men hallå vädret gör så att man inte har tid för att blogga ;)
jaha, men hänt sen sist är väl egentligen inte mycket! Jobbat och stekt i solen ungefär varje dag! Även packat lite men packar resten imorgon, som vanligt är jag ute i sista sekund men hinner allt imorgon ändå! Jobbar dag för första gången på länge, 8.45-15.00 :) Skönt att jobba den tiden för då har man hela dagen att göra något vilket jag ska göra imorrn :) Packa och sen kommer Jenny förbi på fika! :)

och nu närmar sig turkiet med storm steg. på lördag morgon sitter vi 3 nervösa tjejer som beger sig till varmare breddgrader för en vecka med sol,bad,fest & njutning! Kommer bli fett kul!
Så på fredag drar man direkt till degerfors för att dra med tåget till Göteborg för att spendera natten där hos maddes bror! sen blir det att åka till flygplatsen runt 4 på natten!
Kommer va trötta tjejer som  kommer fram till turkiet men blir att lägga sig på stranden och steka direkt antaligen så blir att snosa lite där :)

men sängen kallar, upp med tuppen imorgon halv 7 ,not so lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0