I want it and I want it all night

Denna dag har gått någorlunda fort iallafall, men segt på jobbet med en rast men kort pass på 5 timmar hela veckan. Men fortfarande fruktansvärt segt & skit väder har vi också. Regn och rusk. suck!
Men veckan går väl fort hoppas jag! Snart helg då blir det mys hemma i Ölme med Mammsen och Elin! Kanske dra iväg och fiskar på söndag med Johan,Martina och Jakob! Vi får se! Ska iallafall spela badminton på söndag,woop woop. Kommer bli skönt!

Har ruskigt tråkigt hemma just nu, är trött så orkar ju inte göra något vettigt heller. Men får bli att gå upp tidigt imorgon för att tvätta och diska även städa en snabbis om det så hinns!
Lämnat in semester ansökan idag,hihi! Om den nu blir beviljad så blir det en sista minuten resa med min fina! Längtar bort från detta ruskvädret! Så varma breddgrader blir det förhoppningsvis i slutet av denna månad! thihi.
Saknar min lilla skrutt också,väldigt mycket! Men imorgon kväll så får man äntligen träffa honom igen!
Nej nu ska jag sätta mig och kolla lite på resor sedan blir det en film!

I´m high on life and in love!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0