tjosan hejsan, dålig uppdatering nu ett tag...  har inte haft så mycket tid för att blogga.
men nu har bella varit jätta snäll att fixat min blogg, tack så mycket hjälpen. den vart as bra =)
Dagarna har iallafall varit hyfsat bra , dock finns det ju endel saker som har varit as dåliga men thats life and life goes on! =)  
Fredagen blev det en liten spontan utgång med jenny och marcus, fredags mys på mastis =) Riktigt skojsigt! Lördagen blev det utgång igen med jenny och marcus, kvällen slutade hyfsat okej i allafall . Men inne på själva mastis var det faktiskt kul =)
Söndagen blev bara att ligga i sängen och vila:P även träna badminton efter att mamma tjatat hela dagen att jag skulle följa med .. suck suck , kände som att man var helt döende när man sprang runt på planen och försöka träffa bollen ..
idag har jag i allafall varit i stan och träffat först ivana. Tog oss en promenad och bara pratade riktigt trevligt! Sedan blev det att gå til belice och va hemma hos henne .. mysigt var det , fick några glas vin och vi bara pratade ! Riktigt bra dag idag med andra ord tycker jag =)
Glad för dom som finns vid ens sida! I like it <3

ska alldeles strax krypa ner i sängen och kolla film och sova =)

Du vet om att jag bara brydde mig inget annat
men nu känns det som en stor smäll rakt i ansiktet
hela situationen känns helt meningslös.</3


Take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0