då var man hemma efter en hel dag i stan :) var först med Erika när hon hämta sin lillebror på dagis! haha, han kallar mig Tant virre. så kul. känner mig ju verkligen gammal när han sa så! Efter det så tog vi oss en promenad ner till stan där vi skulle försöka hitta en klänning till Erika som hon skulle ha på ett dop hon ska på :) Gick igenom alla affärer i stan men hittade inget speciellt förut en söt klänning på kappahl men den köpte hon inte :P
Efter en sväng på stan så vandrade vi hem till lägenheten där vi tog oss en liten fika och snackade lite :) Trevligt var det. Sen blev det en himla långa promenad ut i skogen , men känns grymt skönt nu när det är gjort :) Det får vi börja göra oftare,eller hur erika? :)
Nu sitter jag här med mackor och ett glas oboy. Ska alldeles strax sätta på en film sen sova, puhuu är en trött tjej just nu.
I morgon bitti kommer lilla Jenny hit och våldsgästar mig tidigt på morgon. =) och där med försvann min sovmorgon ... men men , ska in till stan igen senare på eftermiddagen och gå förbi Erika på Mazzarin sedan till arbetsförmedlingen klockan 15.00 :) sen vette tusan vad man ska hitta på.. Det märks.
Take care♥

Kommentarer
erika skrev:

klart som tusan att vi ska ut och vandra mera du och jag och lille tussen alvin :)

2010-04-27 kl 18:27:33
veronica skrev:

ja det tycker jag , när blir nästa gång då? :D

2010-04-27 kl 19:52:44
erika skrev:

i morgon kanske om du har tid och lust? kan efter klockan tre :))

2010-04-27 kl 23:16:33
veronica skrev:

ska på intervjun kl halv 4 :) men är nog tillbaka till khamn kl 5 ta en promenad då?=)

2010-04-28 kl 08:15:56
Afimremaiken skrev:

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-05-23 kl 14:41:19
http://afimremaiken.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0