dagen har varit as bra=) Var först barnvakt , sedan blev det att dra in till stan att träffa Erika=) Tog oss en långpromenad i skogen , riktigt skönt! Sen blev det att gå hem till Victoria och ta sig en kaffe och snacka lite skit! Sen kom även bea och hennes pojkvän =) Skojsigt!
Sen blev det att ta bussen hem till ölme nu vid 10 , träffade Jenny även på bussen:) Så fick lite sällskap hem på den mörka vägen,mysigt!:))
Just nu sitter jag och är fett nervös inför i morgon, känner på mig att jag säkert kommer försova mig, ska åka med bussen i från ölme klockan kvart i 8. Så idag blir det en tidig kväll ,eller ja klockan är snart 11 så jätte tidig blir den ju inte :P
Hoppas i allafall på att det går lika bra i morgon som det gjorde igår :) så nu får ni allt hålla tummarna för mig!!
Valborg i morgon också=)))
nej nu ska jag allt ta natten, är trött men samtidigt jätte pigg. suck, men får slå på en film så jag somnar :)!
take care♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0