•HAPPY HAPPY HAPPY!!

Dagen idag kan inte varit bättre, först träffa jenny. Tog oss en liten fika på café paus innan jag skulle vidare till arbetsförmedlingen. Var kul att se lilla jenny igen, var ju ett tag sen nu....
Efter vi hade varit på arbetsförmedlingen så gick vi till lindex där hon shoppade lite grann, trevligt trevligt. Sen fick jag ett jätte trevligt telefon samtal. JAG SKA PÅ ARBETSINTERVJU I MORGON. tjolahopp, det gjorde min dag! är hur glad som helst, hoppas på att man får jobbet. men hon på arbetsförmedlingen sa att det är 90% chans att få jobbet om dom tar dit mig på intervju. Så efter det var jag en glad tjej resten utav dagen, är fortfarande skit glad.
Var även hemma hos Sofie en sväng och satt ute på hennes balkong och stekte . Så gött.
Sen tog jag och kära Jenny bussen till ölme vid 7 tiden. väl hemma blev det hemma lagad pizza, det är ju SÅ himla gott :) Mammsen är bäst på att gör hemma lagad pizza!!
Nu blir det att försöka varva ner så att man kan somna ikväll, är helt hyper glad så vet inte vart jag ska ta vägen snart :)

men men , träna en liten sväng nu vore ju inte helt fel!
take care♥

Kommentarer
Emelie skrev:

Jobbar du inte på pec längre? ;D

2010-04-27 kl 22:41:36
http://emelievanamnet.blogspot.com
veronica skrev:

nixpix,det gör jag inte ;D

2010-04-27 kl 23:27:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0