•I swear I've seen your face before

hej!
dålig uppdatering den senaste tiden, har inte haft någon lust att uppdatera. men nu får det allt bli lite ändring=)
igår träffade jag sofia,var ett bra tag sen jag träffade henne! var riktigt kul,tog en fika på café paus och även lilla jenny kom förbi en sväng och joinade oss=) Efter det så gick vi runt på stan och kollade,hon hittade en studentklänning som hon köpte + studentskor! Blev även att sitta ett bra tag i solen ,så himla skönt väder nu! Har varit kanon väder dom senaste dagen det gillar vi! satt ute i solen igår med i några timmar och även idag känner hur man börjar få en härlig färg i ansiktet nu=)

Helgen har i förövrigt varit bra, fredags var jag först hemma hos vickey och pratade efter det satte jag mig på bussen över till karlstad=) träffade jenny & marcus. sen lördagen blev det in till stan och fira Mikaela som fyllde 20. Hon bjöd på tacos och en riktigt mumsig tårta, efter det blev det utgång på mastis! så helgen har varit bra, fullt upp hela helgen=)

och veckans planer, hmmm.. imorgon blir det att åka in till arbetsförmedlingen efter det kanske ta sig en långpromenad om det är lika fint väder som det har varit idag.
dom andra dagarna har jag inte den blekaste aning om vad man ska göra. helgen är i alla fall planerad=)

men nu ska jag i alla fall försöka sova ögonen svider som tusan ..

take care♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0