•Maybe you shouldn't

dålig uppdatering den sista tiden nu tycker jag. men har lite annat för mig så hinner inte blogga så mycket! Men nu får det bli en liten kort uppdatering tycker jag :)
Idag har jag varit i stan och träffat sofia och erika! Tog en fika på det nya stället orion,riktigt trevligt ställe=) Efter en liten fika blev det att vandra runt och kolla lite i affärer. Erika gick dock hem efter en stund. Men jag och sofia fortsatte att kolla runt lite på stan :P Blev att vi gick tillbaka till orion , blev att dela på en pizza! Så gott, deras pizza är att rekomenderas :) Där satt vi och prata ända tills det stängde :) Skojsig dag!
Resten av veckan har jag speciella planer mer än att hälsa på farmor i morgon och även avslutning med badmintonen på fredag! Så då blir det att gå till The pub och äta gott =)Ska även träffa Elin på fredag och ta en fika, hon åker ju som sagt snart till London och jobbar...
Men men, nu ska jag träna lite sen slå på någon bra film och mysa i sängen :)

Take care♥


Bild från idag, tagen av sofia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0