•Måndag,ny vecka!

Hejhej!
Helgen har varit kalas bra,utgång,trevligt sällskap och så vidare + ledig!! :) fredagen blev bara mysig hemma kväll , lördagen blev det utgång och fira Jennie, vart en lyckad kväll, förfest,mastis,efterfest till halv 6 på morgonen! :) kul kul!
I går låg man bara i sängen och mådde skit hela dagen, huvudet bara pulserade hela dagen så igår blev det bara film mys :)

Idag var det dags för jobb igen, trött som jag vet inte vad var jag i morse när jag gick upp även när jag väl var på jobbet. känndes som om att jag skulle somna vilken minut som helst.. men man kom igång efter några koppar kaffe=)
Efter jobbet blev det att träffa skönheten Sofia ,blev en tur på staden och massa prat! Goa lilla tös!

Sen blev det vidare hem till lilla ÖLME ,har varit duktig och lagat massa matlådor så nu har jag mat hela veckan ut.. Jobbat 7 dagar denna vecka,kommer vara helt färdig:p

funderar på om man ska kolla film eller träna lite,är som sagt rätt sliten och trött idag.. men får se vad som händer! :)

take care♥


Kommentarer
Caroline skrev:

Snyggo!

2010-08-17 kl 10:10:05
http://idacarolineelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0