•Regn ,Åska & hemma kväll !

hejhej!
Jobbat idag, slutade grymt tidigt vilket var riktigt skönt :) väl hemma blev det att vara med sin lilla syster.. cyklade över till stolpen och köpte lite chips osv :)
så har bara varit en mysig hemma kväll :) har åskat och regnat hela kvällen.. hemska åska,skakade i hela huset ju.. fy fy.. hoppas det inte blir så extrem åska i natt då vet jag inte vart jag ska ta vägen :(
imorgon blir det partaj om allt går vägen, ska fira jennie som fyller 19=) blir även utgång också tror jag :) Så nu laddar man inför morgondagen,hoppas på en lyckad kväll :)

har laddat ner den nya twilight filmen så den blir det att se lite senare ikväll, myspys! :) hoppas på att den är bra.. någon som sett den på bio?


nej nu ska jag kila , take care♥

Kommentarer
Marie skrev:

Hejsan, kolla gjärna in min blogg^^

2010-08-13 kl 21:58:54
http://marrwie.blogg.se/
Caroline skrev:

Jag såg den på bio :p Jag gillar inte direkt någon av filmerna men den nya är helt klart bättre än dom 2 tidigare :)

2010-08-13 kl 22:52:29
http://idacarolineelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0