• back on track!

då var det dags att förska komma tillbaka här och skriva lite. Var ruskigt längesen man skrev något vettigt i min underbara blogg ;p.
Men nu finns det ju en hel del och skriva för en gång skull. Hänt mycket den senste månaden:)

Har blivit stor tjej och flyttat hemifrån så nu bor jag i en 2a i lilla krillehöla, stor trivs.
så nu har jag bott här i drygt en månad.

mitt mysiga vardagsrum





hade inflyttningsfest förra helgen som vart grymt lyckad, tack & bock igen för alla underbara som kom!
men minus var helvetet och städa dagen efter men det gick ju iallafall :)
Var även över till karlstad med min älskade vän Jenny och blev fotad & stylad. Var en upplevelse som man kommer komma ihåg!





Jobbar 100% fortfarande på kära transcom även fast man blev lovad 75% i december.. men lite extra pengar blir det iallafall när man kommer jobba 1 dag varje helg i december,lovely!

men iallafall , nu i december blir man 20 ,det är jul , nyår och massa annat trevligt! Nästa helg är det julfest med transcom i karlskoga,kommer bli grymt roligt :) och helgen efter det 20års fest om det nu blir som planerat ;p.
OCH nu till dagens händelser, tacomys & film står på kvällens schema,på dagen blir det träning och plocka lite i lägenheten :)

sådär, nu har jag uppdaterat er lite!

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0