•Måndag

halleluja, måndag igen. Ny vecka,nya möjligheter osv osv..
Jobb & slit som vanligt, kvälls vecka är ju alltid lika underbart. Det är tur att man har goa arbetskamrater som gör att man håller humöret uppe!
Inte ett skit hinner man med att göra med dagarna när man ska pendla med buss.. Dags att försökta satsa på det där jäkla körkortet. Det tycker iallafall jag låter som en as bra idé.

Har iallafall varit en bra dag fast man har mått förjävligt,volbeat till metaltown gjorde ju min dag iallafall!
Det är något man har att se fram emot till sommaren 2011!

jaja, snart tordag också.. Inte hittat en vänlig själ som kan komma hit med varmkopp chocklad med grädde på toppen till mig än. Ingen bra start på födelsedagen utan att fått det på sängen.. Ska försöka spåna vidare i detta!

nu tänker jag krypa ner under två täcken och se film.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0