•My b-day ,20!!!

Nu börjar denna dag lida mot sitt slut, fullt upp med hela dagen.
Har varit en grymt bra dag, sjukt nöjd med allt!:)
Uppvaktad på jobbet,släkten & alla underbara vänner. Har dock inte hunnit inviga glasbanken ännu,ska försöka ta det imorgon efter jobbet innan det bär iväg till ölme för att fira lilla syster som fyller 6år :)
lillskruttan växer så det knackar ,snart är hon i min ålder när jag blivit kärring...
men som sagt, 20årsdagen med tårta & god mat ,tummarna upp! 

ska lägga mig i soffan & kolla på min nya tv (a)

uppe med tuppen imorgon igen & ännu en kort arbetsdag till halv 3 :)

Fredag också , planer för kvällen?? Hmmmm..  något måste stryas upp iallafall, förslag?

CIAO!

kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0