•Tisdag

tisdag, och det innebär endast 3 dagar kvar till jul!
jobbade till kvart i 5 idag sen blev det hänga kvar på jobbet för att slippa sitta och frysa ihjäl ute i kylan. Så jävla kallt ute, dags att klä sig lager på lager snart för att slippa frysa!
Vandra till bussen efter ett tag iallafall och jag såg ut som en gammal tant när jag var framme vid ok,helt vit i håret.. Visst jag har ju precis blivit 20 och åren kommer ju gå fort men så fort tills man får grå/vita hår får det fasen inte gå! Hemskt, men otroligt skönt att sätta sig på en varm bussen efter att man stått ute och huttrat i kylan!
Väl hemma i krillehôla blev det dra iväg och sola ,vilket var gudomligt skönt med värme! Fick mig en chock när man var klar och fick träffa vickey.. Så fick lite sällskap på vägen hem ,roligt och träffa den tösen!

Nu har man nyss käkat lax och pasta.. Grymt gott blev det! så mätt är man nu.

Planer för helgen börjar bli fixade & Nyår !  Fullt ös medvetslös eller galet?
Kommer bli lyckat som alltid ;)
Mina & jennys planer slutar alltid bra , eller vad säger du Jenny?

dags för en varm dusch snart , sitter i mitt vardagsrum och skakar lite smått... Ibland försvinner värmen i min älskade lägenhet.. Dags för ett samtal till hyresvärden snart!!

CIAO


Kommentarer
sofie skrev:

ERA PLANER LÅTER AS BRA! ;>

2010-12-21 kl 21:53:41
http://920819.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0