Don't waste your breath because it's too late

Nu har man varit dålig på att uppdatera.. Men har inte haft tid eller lust att skriva.
men nu har jag tid och uppdatera lite.
resan hit till London gick bra, dock fick jag sitta fast i planet i 1 timme när vi hade landat i London. pga att gångarna in till flygplatsen var stängda. så håll på att få panik där ett tag:/ men som tur fick man komma ut efter ett tag iallafall. Fick stressa för att hinna mer tåget till Loverpool street station . väl vid liverpool så fick man träffa Magnus=) riktigt kul att träffa honom då. var ju som sagt ett tag sen man träffade honom!
Sedan bär det iväg hem till honom i East Acton! var inte hemma förrens kl 4 på natten. och 5 i svensk tid. var rätt sleten. Så första dagen i london blev till att sova ut så man var utvilad=)
Men efter sovit ut så blev det att ge sig i väg och följa med när magnus skulle repa med sitt band i Camden=) riktigt bra band måste jag säga! efter det satte vi oss på en hård rocks klubb med dom i hans band =) efter det så åkte vi hem till acton och gjorde oss klara för att ge oss ut i Londons nattliv, gick till Kings arms där det va disco night =)
kom inte hem förrens kl 5 på natten=P
På lördagen va man väldigt seg så blev en slö dag fram till eftermiddagen då vi gjorde oss klara för att gå ut =)
fast i dag blev det att åka till Camden och gå ut, gick först till hårdrocks klubben som vi va på dagen innan , sedan blev det att dra vidare till en lite mer nattklubbs liknande klubb=) var riktigt kul!
var ett äventyr som man inte glömmer, hade lite problem med att ta oss hem sen på natten men till slut hitta vi rätt buss så vi kom ju hem vid 6 tiden på morgonen =P
så söndagen blev också som dom andra två dagarna sova ut och bara va allmänt seg dag=)
lyckad helg måste jag säga=)
Idag blir det att inte göra något speciellt , magnus är i skolan och jag är hemma i hans hus . Funderar på att kanske ge mig ut på ett litet äventyr själv=) får se hur det blir, i morgon tror jag det blir till att åka hem också! hem till iskalla sverige och all härlig snö, Jippi. Längtar efter snön!! eller inte! så himla skönt att slippa snön och kristinehamn ett tag. men snart är man tillbaka.

Detta va en liten uppdatering om London =)nej nu ska jag ta och göra mig lite frukost sedan får man se hur dagen blir=)
Hoppas alla har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0