happy together

nu sitter man här med dagens första kaffe kopp i handen, gott! alltid lika gott med första koppen. Ska alldeles strax packa lite! bara 2 dagar kvar nu:)) för er som inte vet så ska jag åka över till London en sväng. Åker på torsdag den 4e februari och kommer hem den 16e februari :) ska dit och hälsa på Magnus en sväng.  Ska bli skönt att komma här i från ett tag , känns att det behövs. dock kommer jag inte kunna jobba , det är ju ett litet minus.. men får försöka jobba arslet av mig när jag kommer hem igen så mammsen blir stolt över mig!
Dagens planer är iallafall:
#Packa klart
#städa lite på rummet
#åka till mormor

Onsdag:
#checka in online till flyget
#hämta ut passet






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0