•SOL!

tjabba!
härligt väder det är ute, solen skiner och varmt och skönt är det :) Underbart!!
tråkigt dock att man får sitta inne dessa varma dagar , men till helgen såg jag att det kommer bli strålande sol, helt underbart! då blir det steka i solen ännu mera :)
idag har jag som vanligt jobbat,gick jätte bra. Massa beröm ,det gillas (a) :D
efter jobbet träffa jag erika och vi fuska lite med att sola solarium, solen hade ju ändå nästan gått ner för dagen så ingen mening med att lägga sig ute och steka :) Efter det blev det hemfärd till ölme och kebabtallrik stog på menyn för kvällen! Mumsigt! :)

i morgon är det jobb igen som gäller,12.00-18.30 så imorgon missar man solen hela dagen ... men har en 30 min rast någon gång under efter middan så då blir det ut och steka i solen :D



GÖTT VÄDER! älskart!
bild från aftonbladet!

take care♥

Kommentarer
Bella skrev:

Så jävla gött med sol :D

2010-06-04 kl 10:29:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0