•Sol,jordgubbar&sjuk

Nu har det vart väldigt dåligt med uppdatering den senaste tiden har jag märkt :/. Men det ska bli ändring på det kan jag lova.  Så den senaste veckan har man haft fullt upp, studenten,balen jobb..
Så har inte blivit så mycket annat :)
Helgen har varit helt underbart bra, fredagen blev det jobba först till halv 1 sen blev det att åka till kristinehamn och gratta alla go och glada studenter! :) Vilken känsla man fick av att stå och kolla på dom , jag saknar studenten skulle kunna göra den flera gånger om man fick! :)
Men men, senare på kvällen blev det fest med Ivana och co. Efter det blev det STATT! :) riktigt lyckad kväll :)
Lördagen mådde man verkligen som man förtjäna :P Hes och jävlig. Men blev att dra sig upp ur sängen och in och kolla på balen i spö regnet. Synd att det va så dåligt väder. Men alla var så himla fina! :)
Senare på kvällen blev det kör igång med fest igen men tog det hyfsat lugnt pga att jag börja känna mig sjuk, men blev även statt på lördagen med och det blev också en hyfsat lyckad kväll :)

Söndagen blev bara lugnt hela dagen, vaknade upp av att jag mådde riktigt dåligt, så efter helgen blev jag sjuk.. och är fortfarande sjuk . Riktigt trist ,saknar mina go arbetskamrater på jobbet så himla mycket :( men i morgon blir det allt jobba för min del, sen ledig torsdag och fredag :) så blir en kort vecka för mig :) men jobbar lördagen dock men det kommer allt bli bra :)

nej nu ska jag vila vidare, ska göra lite te och slå på en bra film!:)
take care alla sötnosar♥♥


Kommentarer
Bella skrev:

Ja de skulle jag kunna göra :)

Bara att skicka bilder, lösen, loggin och en beskrivning hur du vill ha den till min mail.

[email protected]

2010-06-15 kl 18:33:15
http://[email protected]
Jenny skrev:

Hej! Snälla, hjälp mig att bestämma vilket glasögon par jag ska välja!



http://truejenny.blogg.se/2010/june/jag-behover-eran-hjalp.html

2010-06-15 kl 20:55:14
Bella skrev:

Okej :) Ska fixa så fort jag får tid ^^

2010-06-15 kl 22:22:44
http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0