•Sommar,sol & ny vecka!

Tjolahopp!
Ny vecka,studentvecka,ny jobb vecka osv. helgen har varit underbart bra, skönt väder hela helgen så i helgen blev det mycket solning vill jag lova :) Blev även att ta första doppet i helgen hos mormor, 20 grader i vattnet! Var riktigt skönt när det var så varmt ute :)
Så har alltså spenderat min helg i mormor och morfars stuga i princip hela helgen, i love it!
brun är man nu :D

Idag har man jobbat som vanligt, 7.45-14.15. Skönt med en kort dag.. men idag var inte vädret så fint men lite sol blev det allt på kvällen i alla fall! har även varit duktig och tränat. Sen har jag inte gjort så mycket mer:)
I morgon är det första dagen i det "riktiga" arbetslivet. Eller ja , vi har inte våran utbildare med nu, så nu är det dags att klara sig skälv. Fast det kommer säkert gå bra ,eller jag hoppas det :)
så i morgon börjar man 11.30-18.00.. :)
nej nu ska jag ta mig en dusch och krypa ner i sängen och försöka sova! :)

take care ♥



bjuder på en gammal bild!

Man är starkare än vad man tror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0