•Sweet dreams

Hej hopp!
dålig uppdatering, skyller på jobbet det tar upp mycket av min tid nu för tiden =)
men nu ska jag börja bli mycket duktigare på att uppdatera (iallafall försöka)
Senaste dagarna har man jobbat, till 20.00 varje dag så man är ju inte hemma förrens vid halv 10 på kvällen =) men börjar sent om dagarna så det är skönt det i alla fall=)
soligt väder ute har det varit dom här dagarna, riktigt skönt! men man är ju inte ute så mycket dock men får hoppas det blir fint väder i helgen när man är ledig =) synd bara att man jobbar midsommar afton, men man ska inte klaga. det ger ju pengar iallafall:)
ikväll har man inte gjort ett skit, är allmänt rastlös och har hur mycket energi som helst.. klättrar på väggarna snart .. men har iallafall ätit mumsig rabarberpaj! Gott som fan va det:)
skulle åkt en sväng till Jenny,men ingen var vaken för att köra bort mig(kanske dags att skaffa sig körkort kanske?)
I morgon ska jag försöka komma upp i tid och åka in till stan innan jobbet och fixa lite, även träffa erika en sväng om det hinns med =) Sola blir det också om det inte är strålande sol ute:)

men men , finns inte mycket mer att skriva nu tycker ja , eller jo en sak.. var uppe hos pappsen i söndags och hälsade på . Han har köpt en jätte gullig liten voffsing som jag tänkte lägga in en bild på =) är kär i den söta lilla saken (a)
fast den bilden får komma lite senare! :/ funkade inte att lägga in några bilder i från telefonen. Men det kommer en bild någon dag fram över  :D

OCH tack till söta Isabella som fixade min blogg design, jätte fint! :)
take care♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0