•DÅLIGT FÄRJESTAD!!!

Precis tagit mig en dusch och även kollat klart på hockeyn. Så dåligt, förlorade med 2-1... så nu är det slut för säsongen.. =/ Men men , ska inte deppa ner mig över detta nu nya tag nästa säsong! Dagen har varit kanon bra,otroligt skönt väder ute också! satt i solen och tog mig en fika förut, satt ute i över i 1 timme.. var så himla skönt och varmt ute! gött att det äntligen börjar bli vår, snön börjar smälta bort och snart kanske man äntligen kan se lite grönt ute! Man kan ju alltid hoppas på det i alla fall!=)
Kvällen har också varit kanon, har tränat sen blev det ju att kolla på hockey..
Morgon dagen har jag inga planer alls,ska hjälpa mamma att stor handla sen vet jag inte vad som händer.. Men någonting blir det väl! =) Så idag blir det till att sova i tid , hon kommer väcka mig tidigt i morgon ...
Men, nu finns det inte så mycket mer att skriva:P

Take care♥

lite bilder i från i lördags:

Jenny visar äntligen sin bästa sida

Jenny & Marcus

Jenny,ibland är du bara för snygg ;P

YEY!

Marcus

YOU go girl!

så söt!




Kommentarer
Anonym skrev:

TACK SOM FAN VIRRE!! hämnd listas ut nu! morrr

2010-03-31 kl 18:12:35
http://edqvistjenny.blogg.se/
veronica skrev:

FNISS :D

2010-03-31 kl 20:22:27
Catolejla skrev:

Your website is extremely interesting

2011-04-28 kl 20:13:21
http://catolejla.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0