där ute finns så många långa nätter

Hej hej!
Idag har jag varit med mammsen på ikea:) var bara där en snabbis.. blev en tidig morgon för mig idag så är as trött just nu!Jenny åkte i från mig morse vid kvart i 8 ,direkt efter det kom min lilla syster upp och skulle kolla film! sedan kom min kära mamma upp med frukost på sängen till mig och elin. Det va riktigt mysigt.
När vi hade kommit hem i från Ikea så blev det till att bara ta det lugnt, har vart med min lilla syster hela dagen:)
det kan va mysigt ibland om det blir lagom länge!
I morgon blir det in till stan och träffa jennie för en fika och prata :) och gå en sväng på stan och kolla läget!:)
ska bli riktigt mysigt.
men nu blir det allt att slå på en film och försöka sova tror jag :) Ögonen svider så himla mycket så vill bara sova nu :)
skriver nog mer i morgon!
sov så gott allihoppa och ha det super bra!

hur i helvete kan ni bara bry er om en mobil,
ni kan inte bry er om vad jag går igenom
trodde dom närmaste skulle vara till för att
stötta en.
Men så fel kan man ha om det.


jag försöker ,försöker glömma, försöker mitt allra bästa.. Men det är så svårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0