•Glad tjej

Nu är slapp söndagen över, måndag idag! dock inte somnat än men :) Är inte trött,är ganska glad för tillfället :) Fick i gång min mick äntligen till mitt headset! har haft det i flera månader och det har inte funkat, men nu ÄNTLIGEN så funkar det :D
Dagen har varit bra,myst med film chips och cola. Gott gott! Sedan har jag även varit duktig och gjort ett träningspass =) börjar komma igång riktigt med hemma träningen nu,tjohoo!! Kollade även på svenska hollywood fruar, första gången jag såg det programmet! Men jag måste säga att det va inget program för mig! haha..

morgondagen kommer det inte hända så mycket, ska försöka komma upp i tid. Så ska jag köra ett träningspass, sedan fixa ny legetimation och även jobba! =) Kanske försöka hinna med att göra slingor i håret,fast det beror helt och hållet på mammsen om hon har tid att hjälpa mig! Men det har hon förhoppningsvis=)

Men nu ska jag nog ta att försöka sova när man sagt att jag ska gå upp i tid i morgon :)

Take care ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0