•Lose control

fredag idag då=) har haft fullt upp nästan hela dagen känns det som :P Gick upp halv 10 och följde med mamma och handlade inför i morgon sen så fick jag även en jätte fin skjorta i från lindex=) Efter vi hade varit i stan blev det hem till Ölme igen käkade lite lunch! Var duktigt och körde ett träningspass idag med! Jag börjar komma i gång riktigt med träningen nu!=) Sen vi halv 7 så åkte jag in till stan och träffade Ivana ! Var kul att se henne, var ju väldigt länge sen vi sågs! Så det får vi göra om snarast tycker jag=)
Efter varit i stan så blev det lite fredags mys hemma med lillasyster! :)
I morgon blir det åter igen 40års kalas för mammasen, men denna gången är det bara för släkten!

Har nu också en mobiltelefon så nu kan jag äntligen nås, har fortfarande samma nummer! Så det är bara att skicka sms eller ringa nu! :) Har dock inga nummer kvar! Men det löser sig med tiden!

nu blire allt att sova, är verkligen jätte trött! Sängen längtar efter mig nu:)

Take care♥

lögner,svek,hopplöst!

Kommentarer
Bella skrev:

Ja det kan jag nog göra någon gång när jag får tid till det :) Du kan ju maila lite bilder osv.



[email protected]

2010-03-27 kl 11:49:20
http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0