•Self therapy

har inte haft så mycket tid att uppdatera bloggen i helgen... Men nu kan jag allt ta och skriva några rader!=)
igår firade vi mamma (igen). Släkten var här. Var riktigt trevligt att träffa alla igen=) Vi åt gott och åt tårta!
Senare på kvällen kom Jenny och hennes pojkvän hit, satt uppe på mitt rum ett tag och drack och härjade=) Kul var det. Senare på natten så åkte vi in till stan och kollade läget, lika dött i kristinehamn som alltid. Men det va roligare än att sitta uppe på mitt rum hela tiden :P
Idag vaknade jag upp klockan 9 av att min syster kom upp och ville se film . var skit trött så satte på filmen och somnade om direkt en sväng =) Var lite bakis idag dock, inte bra med rödvin ibland! Gör så man får världens huvudvärk dagen efter.....
Annars idag har jag faktiskt inte gjort något vettigt, har haft huvudvärk hela dagen så har inte orkat göra något=)
Men har nyss kört ett träningspass i allafall, huvudvärken har gått över och nu känner jag mig som en människa igen =D

Jenny försöker övertala mig till att följa med till arvika festivalen i år, och när jag fick veta att volbeat spelar så är det ganska säkert att jag ska med =) Vill verkligen se dom live!! =D

Nej nu ska jag ta och se film!! bilder från gårdagen lägger jag in i morgon :)

take care♥



Kommentarer
Jänny skrev:

FÖR VI SKA TILL ARVIKAFESTIVALEN,FÖR VI SKA TILL ARVIKAFESTIVALEN! FY FAN VAD VI ÄR BRA :D:D:D:D:D:D

2010-03-30 kl 19:36:08
http://edqvistjenny.blogg.se/
veronica skrev:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D:D:D:D:D

2010-03-31 kl 01:01:30
Jänny skrev:

WOHOOOOOOOOOOOO :D

2010-03-31 kl 18:14:05
http://edqvistjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0