•Spit you out

Hejhopp!
som vanligt har dagen varit bra, har varit i stan och hjälpt mamma med att stora handla. Efter det blev det att ta en fika med Elin på café paus=) var riktigt trevligt. Hon berättade lite om hur det var i thailand,väldigt avis! Vill också till värme och sol! =( Nu får sommaren komma fort hit till sverige!!
efter vi hade fikat gick vi runt lite och kollade på stan dock stängde allting då .. Så följde med henne när hon solade(bygga på sin redan BRUNA FÄRG!!) Efter det så följde jag med till coop en sväng där hennes föräldrar skulle handla:P så vi vandrade runt där inne och fortsatte och prata =) Trevligt trevligt, sedan kom Anders förbi och plockade upp mig när han skulle hem till kära Ölme :) Sen när man kom hem var det bara att göra sig något att käka, var vrålhungrig.. Så gjorde mina goda äggmackor,mumsigt det!
Sen blev det att köra ett träningspass nu på kvällen och nu ligger jag här och är as trött :O
Ska nog snart sova,ögonen svider riktigt mycket..

take care♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0