2 april

Hemma i från London ,riktigt trist!
Resan hem gick bra. Fick sitta på central station i stockholm hela natten,inte ett dugg kul! Fick ingen sömn alls.
Hemma på morgonen vid 9.30 fast jag skulle varit hemma strax efter 8. Hatar sj,alltid försenade...
Men iallafall hem kom jag ju :)
Torsdagen blev att sova i 4 timmar sen fick man träffa Jenny ,kebab & massa prat! mycket mysigt.
Direkt jenny klivit utanför dörren kom erika utanför då blev det promenad till coop sedan vidare hem till henne för myskväll!
Uppskattar att mina kära vänner saknade mig så mycket även fast jag bara var borta i några dagar;)
Roligt var det att få träffa dom igen!
Igår blev det äntligen att sova ut,eller ja.. Fick sova till halv 12.Mycket skönt.
Blev att packa och göra sig klar för att dra vidare till Karlstad vid 3 då vi skulle börja tagga för utgång på Tempel i Karlstad!
Vart en lyckad kväll med dans,trevligt folk & italobrothers!
Kvällen slutade hemma hos Jennys pojkvän marcus. Däkade alla 3 i en dubbelsäng och sov som stockar!
Imorse ringde kl halv 7 då det var dags att bege sig till jobbet,första dagen efter 9dagars lång ledigt!
Kändes som att alkoholen fortfarande satt kvar i kroppen när man gick upp imorse. Seg dag har det varit,illamående & huvudvärk! Att man aldrig lär sig att skippa blanda allt möjligt! ska härdan efter hålla mig till vin så man slipper må förjävligt dagen efter!
Men tillbaka till jobbet idag var roligt iallafall,saknat mina goa arbetskamrater väldigt mycket! Så nu blir det jobb fram tills onsdag sedan ledig torsdag igen! Denna kväll fick bjuda på god mat hemma hos mammsen i Ölme. 4 olika rätter av thaimat & roligt att träffa la famila igen! saknat dom! :)
Imorgon blir det jobba fram till 5 sedan badminton match. Taggad!!

NU blir det försöka stänga öronen ,grannarna har fest och jag ska sätta på mig headset och glo film!

Ha en fortsatt trevlig lördag gott folk,skål & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0