Dag 1, En bild på mig & 15 fakta om mig.



1.
Jag är lättskrämd
2. Jag har fobi för små korta knubbiga fingrar/händer. Bland det värsta som finns.
3. Jag vill flytta från Krillehôla och bosätta mig i London
4. Har drömmar om att plugga vidare som designer i USA, det kommer jag lovar!
5. Jag är sämst på att bli arg
6. Längtar hem till mitt andra hem i ölme, vem kom på idén med att flytta hemifrån. Bara dyrt och göra allt
själv tar bara massa onödig tid.
7. Jag är en tidsoptimist.
8. Är envis och ger mig inte i första taget.
9. Jag är en partypingla av onvanlig sort. Haha, bäst på fest. ;)
10. Är rädd för humlor , vet att dom inte är farliga men skriker så fort dom kommer nära!
11. Jag hatar att sova själv!
12. Jag avskyr tequila, kommer aldrig i hela mitt liv ta en klunk av den hemska dryck eller känna doften av den gör mig illamående.
13. Jag saknar mitt blonda hår,men snart så ska det röda bort och inta ljust hår igen
14. Har aldrig varit utomlands till ett varmt land där man kan ligga på stranden och sola. Så längtar otroligt mycket till turkiet
15. Är otroligt blyg i vissa lägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0