Oj Oj Oj..

Dålig uppdatering ser jag nu, shame on me!
Har varit lång ledig nu över påsken och vädret har varit strålande! Så har inte klagat det minsta. inte haft tid för att sitta inne och uppdatera en tråkig blogg :o..
Men nu så va det bara något som slog mig att man kanske har lite att skriva äntligen!
helgen har varit as rolig,fredag blev det mys med lilla syster
lördag, åkte till stugan och stekte hela dagen och åt god påskmiddag med la famila. mycket mysigt, och man har då fått sig en go bränna :)
Kvällen vankades det utgång med bästa sällskapet! Jenny,marcus,julia & ivana. Statt & fulla och glada! kvällen kunde inte bli bättre. första kvällen sen januari man gick ut här i stan.Dock kommer detta inte bli en vana för så roligt är det inte att gå ut i krillehôla. Men denna lördagen var super kul verkligen!
Söndagen blev det mys dag med bästa Jenny & marcus hela dagen, hyrde film,lagade god mat & bara fetade oss med godsaker hela dagen! tvingade även ut dom på en promenad i det sköna vädret. Jag blir så sjukt rastlös när jag är bakis, kan inte bara ligga still hela tiden..
Fick mig även nattligt sällskap tills måndagen av dessa godingar. Så igår va vi ute hela dagen på baksidan och stekte i solen o spela fotboll ( PAIN i foten idag vill jag lova ) men kul som fan va det om inte annat :)
Igår va det då måndag efter att jenny och marcus hade åkt hem drog jag över till karlskoga för att träffa mina kära arbetskamrater för god mat & även en liten spontan "fylla" haha. Kul var det men det gick åt en hel del på en måndag :O ....
Idag var man tillbaka till jobbet igen, ganska skönt när det inte var lika fint väder som det varit i helgen. Man fick inte ångest denna gång av att sitta inne iallafall :)
Slutade tidigt för första gången på ett tag så blev hem och ta sig en promenad nu är man galet trött efter helgen så sängen blir det snart vilket ska bli skönt.

och att tillägga , hyr aldrig babysitters! på fodralet står det att det är en komedi men var en riktigt hemsk film så inget skratt blev det under den filmen.. får 3/10...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Blogg/hemsida

Kommentar:

RSS 2.0